Nem, ugyanis az online pénztárgépek nem internet alapon, hanem mobilhálózaton keresztül kommunikálnak az adóhatósággal. A pénztárgépbe már a gyártósoron beépítésre kerül egy ún. mikro sim chip, tehát olyan elven működik az online pénztárgép, mint egy mobiltelefon.

Nem, mert minden géptípusnál már a gyártósoron beépítésre kerül az adott mobilszolgáltatói mikro sim chip, amit a gép típusa határoz meg.

Nem, mert adott géptípusnál meg van határozva, hogy milyen szolgáltatói mikro sim chip került beépítésre (Telekom, Mobil Adat, vagy No Roaming). Mindemellett minden kiskasszás pénztárgép csomagnak hatóságilag megszabott állandó díja van, amelynek összege pénztárgépenként 1.500 Ft+áfa/hó, tehát bármelyik szolgáltatóhoz is fog tartozni, mindenkinél ugyanannyit kell majd havonta fizetni.

A legfontosabb: a NAV-tól igényelje meg az ún. üzembehelyezési kódot. (ezt cége ügyfélkapuján keresztül, az ÁNYK-ban szereplő PTGREG nevű adatlapot kell elküldeni a NAV-nak. TIPP: kérje könyvelője segítségét a kitöltéshez!) Az adóhatóság kb. 24 órán belül megküldi az igényelt kódot.

1., NAV-tól kapott üzembehelyezési kód

2., Cég esetében (Kft., Bt.) aláírási címpéldány

3., Egyéni vállalkozó esetében vállalkozói igazolás

4., Érvényes fényképes igazolvány

5., Amennyiben nem tud jönni az aláíró az átvételre, az alábbi Meghatalmazást kitöltve eredetiben hozza magával (FONTOS: az aláírásra NE pecsételjen, csak a név mellé)

6., Készpénz (szaküzletünkben bankkártyás fizetés nem lehetséges)

Egy online pénztárgép beüzemelése programozással, mobilszolgáltatói szerződéskötéssel, betanítással együtt maximum 50 percet vesz igénybe.

Nem. A cégünknél történő beüzemelés után Önnek már csak annyi dolga van, hogy új pénztárgépét üzletében csatlakoztatja a 220 V-hoz, és a gép már működik is, Ön el tudja kezdeni az értékesítést.

Bemutatótermünk, szakszervizünk címe: 1034 Budapest, Viador utca 15. TÉRKÉP

Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 08:00-17:00

Az ország bármely településére szállítunk csomagküldő Partnerünk, a GLS Hungary segítségével. Ebben az esetben díjbekérőt küldünk e-mailben; az összeg bankszámlánkra való beérkezése után azonnal beüzemeljük a kiválasztott pénztárgépet, amit legkésőbb a következő munkanapon átadunk a GLS-nek, hogy Ön mihamarabb megkapja új pénztárgépét. Ebben az esetben nem szükséges személyesen jelen lennie a beüzemelésen; a csomagjában egy rövid itinert küldünk a visszaküldendő dokumentumok listájáról, valamint a pénztárgép használatáról.  

Itt azonnal kiválaszthatja, megrendelheti az Önnek leginkább megfelelő géptípust: ONLINE PÉNZTÁRGÉP TÍPUSOK

A webáruházunk palettáján megtalálható összes géptípus stabilan, jól működő, immáron több éve a piacon lévő megbízható géptípus. Amennyiben Önnek nincs konkrét elképzelése, melyik típust szeretné, javasoljuk, vegye fel cégünkkel a kapcsolatot, hogy kollégáink mindenre kiterjedő szakmai segítséget nyújtva kiválasszák Önnel együtt a legmegfelelőbb pénztárgépet.

ELÉRHETŐSÉGÜNK

Cégünk, az AP Cash Kft. a NAV által regisztrált, több mint 10 éve működő szakszerviz. Bármilyen online pénztárgépen felmerülő probléma esetén első körben telefonon próbáljuk meg elhárítani a hibát. Amennyiben további szerviztevékenységre is szükség lesz, kollégáink mindenben tájékoztatni fogják Önt, hogy mi a legrövidebb útja meghibásodott online pénztárgépe helyreállításának, javításának.

HÍVJON MOST! SEGÍTÜNK!

Igen. A hatályos Rendelet értelmében a szüneteltetés tényét be kell jelenteni az adóhatóság felé, valamint érdemes a mobilkommunikációs szerződést is felfüggeszteni, hogy az inaktív időszakban Ön ne fizessen kommunikációs díjat a Szolgáltató felé. Cégünk a szüneteltetést, és az azzal járó összes munkafolyamatot elvégzi, így Önnek nincs más dolga, mint aláírni a papírokat, és elküldeni azt a mobilszolgáltató felé.

KERESSEN BENNÜNKET BIZALOMMAL! SEGÍTÜNK A SZÜNETELTETÉSBEN IS!

A hatályos Rendelet nem korlátozza a szüneteltetés idejét, tehát bármeddig. Amire azonban érdemes figyelni: a mobilszolgáltatói díj szüneteltetését félévente meg kell hosszabbítani az adott mobilszolgáltatónál, mert ennek hiányában a Szolgáltató fél év elteltével automatikusan aktiválja a kártyát, azaz újra fizetnie kell az 1.500 Ft+áfát.

A beüzemelés napjától számított 30 napig. A 31. naptól kötelező minimum egy napnyitást-napzárást elindítani a pénztárgépen, majd ezt követően újra indul a 30 nap. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, amennyiben Ön tudja, hogy valamilyen oknál fogva mindössze 1-2 hónapig nem használja majd a pénztárgépet, és nem akarja szüneteltetni ezen időszak alatt a gépet.

A hatályos Rendelet értelmében aktív (nem szüneteltetett) pénztárgép esetében maximum a 31. naptól a szüneteltetést el kell indítani: ennek tényét be kell jelenteni az adóhatóság felé, valamint érdemes a mobilkommunikációs szerződést is felfüggeszteni, hogy az inaktív időszakban Ön ne fizessen kommunikációs díjat a Szolgáltató felé. Cégünk a szüneteltetést, és az azzal járó összes munkafolyamatot elvégzi, így Önnek nincs más dolga, mint aláírni a papírokat, és elküldeni azt a mobilszolgáltató felé. KERESSEN BENNÜNKET BIZALOMMAL! SEGÍTÜNK A SZÜNETELTETÉSBEN IS!

A hatályos Rendelet értelmében az utolsó zárás napjától számított 30 naptári napon belül ki kell vonni az online pénztárgépet a forgalomból. Ezt a kötelező folyamatot minden esetben csak NAV engedéllyel rendelkező szakszerviz teheti meg. A pénztárgépet lezárjuk (köznyelven leselejtezzük), kiszereljük az adóügyi ellenőrző egységet, kivezetjük (lezárjuk) a pénztárgép naplót, lejelentjük a megszűnés tényét a NAV felé, majd az összes dokumentumot, és az adómemóriát átadjuk Önnek, hogy a Rendelet szerint 7+1 évig Ön őrizni tudja (ezen időtartam alatt bármikor bekérheti az adóhatóság a dokumentumokat). Ezzel egy időben megkapja cégünktől a mobilszolgáltatói szerződés megszűnéséről kitöltött papírokat, amit Önnek aláírás után már csak postára kell adnia, hogy az 1.500 Ft+áfa díjat ne kelljen tovább fizetnie.