GY.I.K
- Mi a teendő online pénztárgép szüneteltetés esetén?
- Szezonális, pl. balatoni, vagy fesztiválokon használt online pénztárgépem van. mi a teendőm a szezon végén a pénztárgéppel?
- 2 hétre bezárom az üzletemet, mert felújítok (vagy szabadság miatt zárva leszek). le kell ezt jelentenem valahol?
- Szüneteltetni szeretném a cégemet. van teendőm meglévő pénztárgépemmel?
- Ha később probléma van a pénztárgépemmel, kihez fordulhatok? Ki fogja szervizelni a gépemet?
- Melyik a legjobb, legmegbízhatóbb online pénztárgép; melyiket válasszam?
- Vidéken nyitok üzletet, nincs időm/nincs lehetőségem felutazni Budapestre. Muszáj a beüzemelésen jelen lennem? Mi a megoldás?
- Hol vannak helyileg, mettől meddig vannak nyitva?
- Ki kell-e jönnie az üzletembe a szerviznek a beüzemelésre, hogy bekössék a pénztárgépet?
- Mennyi ideig tart a beüzemelés?
- Mit kell az átvételre magammal vinni?
- Milyen iratokra, dokumentumokra van szükség, miket kell beszereznem, hogy online pénztárgépem legyen?
- A Telekommal van szerződésem mindenre évek óta, biztosan kapnék kedvezményt, ha vele kötnék szerződést az online pénztárgép használatra. El tudom ezt intézni?
- Kiválaszthatom én, hogy melyik mobilszolgáltatóval szerződjek az online pénztárgépem kommunikációjára?
- Kell-e az üzletemben külön internet kapcsolat az online pénztárgéphez?
- Végleg megszüntetem cégemet. Mit kell tennem online pénztárgépemmel?