Mit kell tennie, hogy cége mihamarabb hozzájusson online pénztárgépéhez?


Kövesse az alábbi 3 lépést!

1., lépés: NAV-tól igényeljen üzembe helyezési kódot
Cége ügyfélkapuján keresztül, az ÁNYK-ban szereplő  PTGREG nevű adatlapot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét a kitöltésnél. 
Az adóhatóság 48 órán belül megküldi az igényelt üzembe helyezési kódot, amit a megrendelés felületünkön is bekérünk. Amennyiben személyesen szeretné megrendelni pénztárgépét kérjük hozza magával, mert a kód elengedhetetlen az új pénztárgép beüzemeléséhez.

2., lépés: Válassza ki az Ön cégének legmegfelelőbb online pénztárgépet
A kiválasztott géptípust weboldalunkon pillanatok alatt megrendelheti, majd ellenőrizze e-mail fiókját, mert a megrendelés befejezésekor azonnal levelet küldünk Önnek.
Javasoljuk, a géptípus kiválasztása előtt vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal, hogy szakszerű segítséget tudjuk nyújtani a tökéletes választáshoz.
Telefon: 06 1 630 0271 +36 30 9 55 66 77

3., lépés: Online pénztárgép átvétele
A sikeres pénztárgép beüzemelést és beállítást követően értesítjük Önt és egyeztetjük a várható átvétel időpontját.


Mit kell az átvételre magával hoznia?
  1. NAV-tól kapott üzembe helyezési kód
  2. Cég esetén aláírási címpéldány
  3. Személyi, vagy fényképes igazolvány
  4. Amennyiben nem a cég képviselője, tehát az aláíró személy érkezik üzeltünkbe, úgy az ITT letölthető meghatalmazást, hozza magával eredeti példányban. 
    FONTOS, hogy az aláírásra ne kerüljön pecsét!
  5. Készpénz vagy céges bankkártya

 

Köszönjük bizalmát!
AP Cash Kft. – A sikeres üzletért.