Mit kell tennie, hogy cége mihamarabb hozzájusson kötelező online pénztárgépéhez?

Kövesse az alábbi 3 lépést!

1., lépés: NAV-tól igényelje meg az ún. üzembehelyezési kódot

Cége ügyfélkapuján keresztül, az ÁNYK-ban szereplő  PTGREG nevű adatlapot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét a kitöltésnél. Az adóhatóság kb. 24 órán belül megküldi az igényelt kódot, amely elengedhetetlen az új pénztárgépe beüzemeléséhez.

2., lépés: Válassza ki az Ön cégének legmegfelelőbb online pénztárgépet

A kiválasztott géptípust weboldalunkon pillanatok alatt megrendelheti, majd ellenőrizze e-mail fiókját, mert a megrendelés befejezésekor azonnal levelet küldünk Önnek.
Javasoljuk, a géptípus kiválasztása előtt vegye fel telefonon a kapcsolatot kollégánkkal, hogy szakszerű segítséget tudjuk nyújtani a tökéletes választáshoz. Telefon: +361 630 0271

3., lépés: Időpontfoglalás online pénztárgépének átvételére

A megrendelésről küldött visszaigazoló e-mailünk tartalmazza az IDŐPONTFOGLALÁS lehetőségét, hogy Ön gördülékenyen, 50 perc alatt, várakozás nélkül átvehesse megrendelt pénztárgépét.

Mit kell az átvételre magával hoznia?

  1. NAV-tól kapott üzembehelyezési kód
  2. Cég esetében aláírási címpéldány, Egyéni Vállalkozó esetében vállalkozói igazolás
  3. Fényképes igazolvány
  4. Amennyiben nem az aláíró jön az átvételre, ITT letöltheti a szükséges meghatalmazást, amit eredetiben hozzon magával
  5. Készpénz (szaküzletünkben bankkártyával való fizetés nem lehetséges)

 

Köszönjük bizalmát!
AP Cash Kft. – A sikeres üzletért.