Éttermi rendszer érintőképernyővel Biztos társ a vendéglátásban

Az R-Keeper professzionális számítógép alapú elszámoltató rendszer vendéglátó egységek számára.

Nagyszerű eszköz a teljes körű átláthatóság érdekében. Az elszámoltatásban, a raktározásban, a könyvelésben és dolgozói órák feldolgozásában tökéletes segít nyújt az étterem tulajdonosok és pénzügyi vezetők számára.

A rendszer megfelel mind kis és nagy éttermek számára, és lehetőséget teremt éttermei menedzselésére. Szoftvermegoldásaink a legmodernebb háromszintű kliens-szerver rendszerre épültek a forradalmi hardvervívmányokat felhasználva (érintőképernyős pénztárgépek, palmtop terminálok, intelligens kamera és lokális személyi hívó rendszer).

680.000Ft + ÁFA

Compare
Product Description

A felhasznált módszer lehetővé teszi számunkra, hogy kiemelkedő eredményeket érjünk el az üzemeltetési sebességben, ami a rendszer nagyfokú megbízhatóságával és hosszú élettartamával párosul. Egyidejűleg biztosítjuk az adat védelmét mindenfajta jogosulatlan érintkezéssel szemben.

A több tényezős elemzés lehetőséget biztosít Önnek az előállítási költség csökkentésére, köszönhetően a nyersanyagmozgás hatékony követésnek és az optimális emberi erőforrás alkalmazásának.

Az R-Keeper könnyen elsajátítható és minimális személyzeti képzést igényel. Oktató videók teszik szükségtelenné az időigényes tréninget.

– Nagyszámú forgalmi jelentés teszi a vezetést hatékonnyá.
– Számos jelentés grafikus formája elősegíti, vizuálissá teszi az eredményt.
– Számos jelentés lehetővé teszi az étterem pillanatnyi helyzetének megtekintését online üzemmódban (ezt akár az Interneten keresztül is).
– Statisztikai elemzések segítik a felelőtlen, esetleg rosszhiszemű alkalmazottak felfedését.
– A billiárd tarifáló rendszer (vagy pool jet box rendszer) automatikus kalkulációt készít a játék költségéről a beállított tarifák alapján.
– Külön a több éttermes láncok számára készített Back Office program lehetővé teszi az eladás irányítását a vállalati központból.
– Saját többváltozós jelentések készítése. Dinamikus jelentések készítése OLAP (Online Analytical Processing) technológiával
– TimeKeeper program – Személyes beosztás készítése a dolgozók számára különböző kategóriák (korlátok) figyelembe vételével.
-Rendszer a termelés irányításához és a raktár gazdálkodáshoz
– StoreHouse program
– Nyersanyagkészletek mozgásainak elszámolása (bevétel és kiadás, leírás, belső árumozgatás, visszáru, stb.).
– Kalkulációs és technológiai ételkártyák létrehozása. Automatikus költség számítás a kalkulációs kártyákban a rendszerdokumentumok alapján (FIFO vagy utolsó ár alapján).
– Teljesen automatikus kész- és félkész termékleírás ételfogyás alapján helyettesítő termékek használatával vagy azok nélkül.
– Multifunkcionális leltár, amely magában foglalja a félkész termékek leltárját is. – Szabványosított műveleti és elemző jelentések készítése. Saját, egyedi jelentések készítése.
– Kapcsolat a Back Office vállalatmenedzsment programmal, amely a központilag menedzselt, több éttermes láncok számára lett kifejlesztve. Törzsvendég rendszer
– Információk a törzsvendégekről.
– Kedvezmény vagy pontgyűjtő vagy hitelkártya rendszer beállítások. – Automatikus kapcsolat a pénztárgépekkel.
– Részletes jelentések a törzsvendégek éttermi látogatásairól minden rendelés megtekintésének lehetőségével.

Rendszerünk főbb tulajdonságai: 100% kontrol, egyszerű működés, sebesség, sebesség, sebesség.